Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Protáhni se za počítačem

Sedět celý den za počítačem není pro naše tělo ideální, a proto je důležité se průběžně protahovat. Na co se konkrétně při protahování zaměřit?

Vsedě protáhni ohybače zápěstí a trapézové svaly.
Pravou rukou uchop prsty levé dlaně a protáhni je před tělem. Dej pozor na zvedání ramene, aby nebyl zbytečně přetěžován trapézový sval. Ten protáhni úklonem hlavy, ruku přilož na spánek (pozor na zvedání ramene) a opačné rameno tlač tahem k zemi.

Vestoje protáhni prsní svaly.
K protažení využij rám dveří, na který přilož své pravé předloktí a levou nohou vykroč dopředu. Různé části prsních svalů protáhneš umísťováním své ruky do různých výšek. Dej pozor na zvedání ramene.

Vstaň a chvíli se pohybuj.
Během dne se párkrát postav a projdi se po místnosti, tím si protáhneš nejen nohy, ale i celé tělo.

V daných polohách vždy chvíli setrvej a nezapomeň pravidelně dýchat. V konečné pozici zůstaň na 5 nádechů a výdechů, nezapomeň cviky provádět na obě strany. Opakuj každých 30 minut.


autor: Veronika Blektová
fotografie: Lucie Bašniarová

Nemůžeš se našich článků nabažit? Přihlaš se k odběru

Každý měsíc ti zašleme výběr těch nejlepších článků přímo na tvůj e-mail

Přečti si naše další články

Oblíbené potraviny

Proč milovat čerstvé sýry? Čerstvé sýry se vyplatí zařazovat do jídelníčku pravidelně nejen pro jejich lahodnou chuť, ale i proto, že jsou zdrojem mnoha cenných živin. Jsou to sýry nezrající, které se po prokysání

Přečti si víc

Chceš dostávat naše články přímo do mailu? Tak se přihlaš k odběru!

Děkujeme ti za odebírání
našeho newsletteru

Každý měsíc se můžeš těšit na vybrané články,
které ti pošleme přímo na tvůj zadaný mail.